GET SET CLEAN
CONCEPT WEBSITE
Din Culisele Get Set Clean
Get Set Clean ofera servicii profesionale de curatenie la domiciliu. Un cuplu de romani stabilit la Londra a dezvoltat acest serviciu de la o mica afacere de familie la un adevarat business, astazi extrem de popular in capitala Marii Britanii.
Dispunand de personal calificat, dedicat si muncitor, Get Set Clean inspira incredere clientilor sai. Dar aceste atribute caracterizeaza, in fapt, intregul business, caruia noi i-am oferit un plus de stabilitate prin conturarea unei prezente online solide.
Expertiza noastra
Concept si design grafic
UX design
Development
Online Marketing
Concept si Planificare
/ Etapa 1 /
In teorie, serviciul este simplu si direct. In practica, platforma pe care am dezvoltat-o integreaza numeroase optiuni si functionalitati complexe. Pe langa task-urile de design si development web, am lucrat si la o aplicatie de mobil. Totul a inceput insa cu o planificare riguroasa si un wireframe detaliat, acesta reprezentand fundatia pentru tot ceea ce am realizat apoi in cadrul proiectului.
Strategia de User Experience
/ Etapa 2 /
Am optat pentru o interfata cu design simplu, aerisit, minimalist. Fundalul alb trimite subtil la ideea de curatenie, in timp ce raportul optim text/imagini antreneaza contextul vizual. Am inserat asadar, pe alocuri, imagini supradimensionate si scurte materiale video. Dar accentul l-am pus de micile elemente de design, acele detalii care scot in evidenta anumite sectiuni, meniuri sau optiuni din site, pentru a ajuta utilizatorul sa se orienteze mai usor.
Identificarea publicului tinta
Serviciile de curatenie trebuie sa inspire, inainte de toate, incredere. De aceea am investit mult in cercetarea pietei si a profilului clientilor. Am aflat ce nevoi au acestia din urma, ce ii ingrijoreaza si ce le inspira incredere. Prin prisma acestor date, am stabilit ce functionalitati sa integram in site si cum sa prezentam informatia.
Unitatea si coerenta designului
Am urmarit ca design-ul sa se alinieze informatiei text, facand din acele imagini supradimensionate si din secventele video elemente de design independente. Am pastrat insa aceste accente doar in paginile principale, pentru ca vizitatorii sa poata vizualiza serviciile si sa se identifice cu ceilalti clienti satisfacuti.
Fluidizarea navigatiei
Pe masura ce numarul paginilor si al functionalitatilor crestea, a devenit evident ca serviciul simplu va capata o prezentare complexa. Prin urmare, am schematizat informatia pe cat posibil. Am prezentat actiunile pas cu pas, ne-am limitat la detaliile semnificative si am utilizat, in orice sectiune, acelasi design unitar si coeerent.
Tipografia ca element distinctiv
Elementele de tipografie ne-au ajutat sa accentuam ideea de curatenie, esenta serviciilor promovate in site. Am ales fonturi simple, curate, dar moderne, in care literele au un contur clar si spatierea intre caractere este optima. Intr-un cuvant, am ales o tipografie lizibila, in ton cu ideea si mesajul site-ului.
Strategia de User Interface
/ Etapa 3 /
Am convenit asupra unui design minimalist, bazat pe continut specific, care sa se rezume la informatii cu adevarat relevante pentru utilizatori. Fonturile clare, elementele vizuale folosite cu moderatie, nuantele deschise de culori, toate au contribuit la o interfata simpla si intuitiva.
UX design-ul este acea parte a muncii noastre pentru care cuvintele sunt de prisos atunci cand o faci ca la carte. Exploreaza slide-urile din dreapta si vei avea o imagine mai clara despre experienta utilizatorilor pe site-ul Get Set Clean.
Planificare, Structurare si Implementare
/ Etapa 4 /
Clientul si-a dorit ca business-ul sau sa aduca o diferenta marcanta pe piata de profil. Insa functionalitatile personalizate pe care le-am integrat in site au facut mai mult de atat: au simplificat intregul proces, au redus efortul clientilor si au sporit satisfactia acestora.
Platforma de legatura intre clienti si personal
Clientii interesati de serviciile Get Set Clean isi pot descrie aici asteptarile, identificand cei mai potriviti agenti pentru nevoile lor.
In acest scop, am dezvoltat un site pentru plasare de comenzi, cu o platforma prietenoasa si un design responsive, unde totul functioneaza impecabil.
Integrare sistem de plata
Ca in orice site pe care se plaseaza comenzi de servicii in timp real, integrarea unui sistem de plata simplu si sigur a fost o functionalitate fireasca. Insa tocmai pentru a inspira incredere si in ceea ce priveste securitatea platilor, am prezentat totul in amanunt.
Pe langa facilitarea platii online, am introdus si o garantie confortabila de returnare a platii.
Integrare sistem de rezervari
Sistemul de rezervari trebuia sa fie complet functional si usor de folosit, pentru ca orice client sa stie pe cine se poate baza, iar personalul sa stie ce proiecte ii sunt atribuite, unde trebuie sa se deplaseze, cand, si ce fel de servicii va avea de prestat.
Developerii nostri au implementat un proces in 3 pasi, axat pe prezentarea detaliilor, introducerea datelor de contact si utilizarea optiunilor de plata.
Live tracking al serviciilor
Pornind de la aceeasi intentie de a inspira incredere si de a afisa transparenta, am dezvoltat un sistem de tracking a serviciului in desfasurare. Acesta permite monitorizarea in timp real a statusului unui contract de curatenie.
Fara indoiala, functia de live tracking a fost una dintre cele mai apreciate facilitati ale serviciilor Get Set Clean.
Comunicarea cu clientii
Nu in ultimul rand, ne-am asigurat ca va exista un canal de comunicare stabil si usor de folosit, prin care clientul si personalul atribuit acestuia sa poata comunica in permanenta. Am integrat asadar un modul de chat.
In plus, am pus la dispozitia clientului si un sistem de rating si review, pentru a-si putea exprima cu incredere opinia despre experienta avuta.
Rezervare Servicii de pe Mobil
/ Etapa 5 /
Pentru a spori vizibilitatea business-ului in online si a accede la un segment de clienti fideli experientei mobile, am dezvoltat aplicatia Get Set Clean. Aceasta reproduce principalele functii ale site-ului web, este disponibila atat in App Store, cat si in Play Store si ofera, practic, acces nelimitat la serviciile acestui business. Aplicatia a fost intampinata cu entuziasm de la bun inceput, cei mai multi clienti utilizand-o cu aceeasi incredere si relaxare ca si site-ul.
Online marketing
/ Phase 6 /
Deoarece Get Set Clean si-a propus sa se afirme in cele mai populare cartiere din Londra, iar clientii sai beneficiaza de tracking in timp real, pe harta, a serviciilor, optimizarea SEO cu accent pe localizare a fost o parte esentiala a acestui proiect. Iata ce rezultate am livrat:
EVOLUTIE TRAFFIC
58%
prima luna79%
a doua lunan doar o luna de optimizari, traficul a crescut cu 58%, iar dupa inca o luna cu 79%.
POZITIE MEDIE
6.2
in aproximativ 4 luni de promovare SEO, pozitia medie a site-ului a urcat la 6.2.
PROIECTE NOI
328
prima lunade la inceputul colaborarii, 543 a vandut peste XYZ produse, iar comenzile continua.
Raportare proiect
Dashboard personalizat
Dashboard-ul este un document in care reunim la final de luna si de an statistici privind evolutia site-urilor si traficul inregistrat pe acestea, ajustandu-ne strategia SEO pe parcurs.
Cont Google Search Console
Dupa ce am creat si configurat contul din Google Search Console, am inceput sa sintetizam rapoarte de cuvinte cheie si date, interogari de cautare si alti indicatori de performanta SEO.
Cuvinte cheie
Am creat un top al primelor 100 de cuvinte cheie dupa traficul generat, apoi ne-am concentrat asupra primelor 50 din acest top. Analizam lunar evolutia site-ului prin prisma acestor cuvinte.
Iti place platforma de booking online Get Set Clean?
Iti doresti si tu una, dar nu stii de unde sa incepi?
Contacteaza-ne acum si cere-ne oferta!